Ähh

Orkar inte kritisera Blondinbella som ja skrev att ja skulle göra, så ni får allt ta och läsa den själva
(Blondinbellas intervju) så får ni se själva..

Och helgen har det hänt något jätte roligt..
I fredags så åkte ja Malin och Maddoe och lilla grisen (sessan) till Jenny. (Halmstad)
På vägen ner fick vi höra Malins fina stämma till Empty room och se Madde headbanga.
Nä men vi hade allsång i s40 med melodifestival låtarna.
Vi träffa även en audi TT som vi "tävla" med (fick vänta in oss hela tiden) =)
Sen så blev de lite vin och tjöt, sen så blev de jätte segt..
Äh tråkig helg helt enkelt..

Men nästa helg då ska ja å Malin shoppa och söka nya umgänges kretsar obs. tjejer inte inkluderade enligt Malin..
Äh blir "lite" alkohol och massa nya kläder..

Nä nu ska jag göra mig iordning till jobbet..
Men måste bara fråga en sak först, enligt Blondinbella så är det tydligen ngt fel på tjocka människor, skullle vilja veta vad, då jag träffat en fet kille??

Kommentarer
Postat av: tina

Hmmm, tävla med en annan bil, var rädd om volvon du vet vad jag menar.mamma

2008-04-20 @ 21:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0