Brand..

Då har man varit på branövning också, va faktiskt väldigt kul..
Men jag som hoppades på att man skulle få spana in de heta brandmännen men icke de..
Och inte nog med de, jag som trodde att Madde alltid ställde upp för mig när de gällde men inte de..
Fråga om hon kunde anlägga en brand så att de blev utryckning så ja kunde få se brandmännen kasta av sig sina kläder och fort på sig med de andra..
Men de kunde hon då inte.. Så blev inga brandmän för min del idag...

Visste ni föresten att efter brandmännen fått larmet så har de fyra minuter på sig att köra ut första brandbilen från stationen?! alltså måste de ta sig från jobbet eller hemifrån och byta kläder och åka på fyra minuter..
Helt sjukt att de hinner de på så kort tid!
Men i ochförsig så måste de bo och jobba i närheten men ändå..

image54

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: kaffe av allt? va trist =P

2008-04-08 @ 13:32:18
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0