Funkar

Nu funkar internet igen efter att Tobbe varit här och fixat de =)
Och vi upptäckte även att min brännare fungerar som den ska, så nu behöver ja inte springa och bränna hos massa andra varje gång ja vill ha en ny skiva =) (lycklig)

Känns som jag bara sprungit runt hela dagen, så nu e mina ben allt möra.. Men de e säkert bättre tills imon, de måste de vara. Annars blir de nog de efter ngt glas vin =)

Nä nu ska ja springa över till A igen och hmm ja vet inte riktigt men dit ska ja =)

Ja just de ja, haha när vi var på torget förut ja madde å kim och lilla edin så kom de en och fråga om hon fick ta kort på oss som skulle vara till ale mässan. ( till ale torgs monter)
Så hon behövde ett kort på ett ungt par som handlade där nere..
Men de visade ju sig att hon trodde barnet var mitt men de fick jag snabbt förklarat att så e de då inte :P
Men men vi fick vara med ändå, och så här blev kortet =)

image46


Tur att man inte ser jätte sleten ut och mjukiskläderna gör de inte bättre.. Men lilla Edin är lika söt som vanligt iallafall =)

Kommentarer
Postat av: geka

vadå hålla på och bränna hoss alla andra du kommer väl bara till mig??? jag hoppas det iallefall, att jag är din ända kompis för du är min=) (ett stort skämt) haha, ha det gött

2008-04-03 @ 23:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0