Sommar tider hej hej!

Snacka om att ja fick en chock i morse när ja gick ut och såg en massa snö, snö nu när de varit så fint väder :s
Och nu så kom jag precis in har sutit ute på gården och druckit kaffe och passat D i solen jätte skönt ute igen..
Faan va sjukt...
Men lite roligt va de allt när man tänkte på alla som har bytt till sommardäck =)
Och  ja just de ja, när ja för en gång skull cyklat till jobbet så gick de ju inte att cykla hem, så de va sista gången ja cykla till jobbet iallafall..
Jaja nog om det..

Ja brukar aldrig komma ihåg mina drömmar men dom sista två dagarna nu så har ja kommit ihåg de, och dom har varit så sjuka..
Första drömmen var att ja åkte runt inne på kungälvs sjukhus i en permobil och ja hade kört vilse och var i jätte äkliga korridorer där läkare stod och försökte rädda livet på massa patienter, i drömen så tyckte ja de va jätte intresant och stod och kolla på.. Men nu efteråt så e de allt lite sjukt att ja tyckte så. Undra om ja hade tyckt de i verkligheten??

Och nu imorse så drömde ja att C blev skjuten och låg innan för min dörr och de va blod överallt och de ända ja kunde tänka på var hur man gjorde "glassbomb".. :S
Vet inte ifall de heter glassbomb men har gått och tänkt på de i ngra dar, för när ja va mindre så fick jag ngt sånt av min granne och nu vill jag veta va de va och hur man gör de..
Och så nu drömde ja om de.. Och att C blev skjuten.. :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0