Vaken =)

Nu har ja allt börjat vakna till liv (måste vara colan madde kom med)..
Så ja får väl pallra mig upp till A snart och dricka lite kaffe innan jobbet (en natt kvar)

Åh så va de ju blondinbella som är lika smart som hon ser ut att vara..
Hmm  va vad det hon skrev jo att hard rock skulle öppna en ny nattklubb och dit skulle hon men att hon hade en som ansvarade över henne och att hon inte drack alkohol. - så inga drinkar för mig!

Hmm dagen efter vad stod det då : Väl inne på klubben sedan fick jag dricka, dansa och festa trots min 17 åriga ålder. Folk hade gått till vakterna och berättat.. Men inget hände? - blondinbella

Ja de va de alkoholtillståndet för den klubben haha smarto..
Och kul för han som ansvarade över henne, väldigt bra ansvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0