My name


Mitt namns betydelse:

"uppror", "rebellisk", "trotsig", "efterlängtat barn", "havets stjärna", "en dro ppe i havet", "den vackra", "älskad av Gud", "den perfekta", "den som älskar Gud", "den helade", "stark", "stor sorg", "den välnärda" (med betydelsen "vacker"), "älskarinna", "graciös", "den upphöjda", "den charmiga" och "den som härskar".
Betydelsen "den trotsiga" kommer av att Moses syster Miriam ställde sig på Arons sida när bröderna bråkade och blev därför bestraffad med spetälska.

Hmm har alltid vetat att mitt humör sviktar haha.. Kanske är för ja heter Maria..
Men ja tycker att de understrykna orden passa in på mig bäst =)

Nopp ikväll blir de kolla Batman med Madde och Jocke =)
Sen jobba..

God Jul.. (ifall ja inte skriver innan)



Kommentarer
Postat av: -Malin

God Jul min kära vän. Jävlar vilket fint kort...

2008-12-24 @ 09:24:56
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0