Hemma igen!

Hemma igen efter helgen i Halmstad, Har varit skönt...
Men som vanligt har jag sagt till Jenny typ 10 gånger om dan (de gånger jag blivit uttråckad) att nu åker jag hem, och hon har underhållit mig på ngt sätt =)

Idag har vi inte gjort så mkt, varit och handlat och sen fick de bli pizza till midda..
Sen så har vi varit i stallet och ja red ut en sväng =)
Sen en sväng till Havet med M och sen va de dags att åka hem..

Och som vanligt när jag ska göra ngt så är det alltid i sista sekund och vi fick ta de sista tåget hem, inga lediga platser på de andra tågen.. Men ingen ska väl klaga vi kom ju faktiskt hem..

Så nu tänkte jag krypa ner i soffan och läsa lite i min nya bok,
den e grym


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0