118 100 och Barnvakt

Sitter hos A och är barnvakt åt Edin, har precis sovit en stund med honom. Är inte van att gå upp så tidigt på morgonen ju :P

Med brist på annat igår kväll så satt ja och Malin.S och skicka frågor till 118 100, riktigt roligt tidsfödriv..
Här kommer några utav frågorna och svaren:

Min fråga: Vad heter du som svarar på detta? Varför tar det så lång tid innan ni svarar ibland? Kommer jag finna min drömkille snart? Och var finns han någonstans?

118 100`s svar: 118100 lämnar av säkerhetsskäl aldrig ut information om personal som arbetar hos oss. 118100 har tyvärr för närvarande hög belastning och gör allt för att din fråga ska bli besvarad så snart som möjligt. Du kommer att finna din drömkille, ge det lite tid och våga öppna dina känslor mer!

Kolla dom är synska =)

Min fråga: Var finns min drömkille? är han svensk?
118 100´s svar:  Din drömkille kommer snart, håll ögonen öppna så du inte missar honom! 118 100 råder dig till att hålla extra utkik efter en man med blå lysande ögon...

Hmm blå ögon där ser man.,,,

Min fråga: Jag vill ha nummret till Marcus Rosenberg. Och om jag inte får det så har ni inte svar på allt och då vill jag inte betala för alla sms som jag skickat till er efterssom då har ni falsk marknadsföring.
118 100´s svar: Orkar inte skriva alla nummer jag fick här. Men ja tror faktiskt inte att ngt av nummrena är till rosenberg i Landslaget :S
 
Min fråga: Har tänkt att bygga en ny tv. Plasma hade jag tänkt mig. Vad behöver jag för delar med mera?
118 100´s svar:  Det smidigare sättet vore nog att åka ner och inhandla en redan ihop byggd plasma-tv. Du kan nog inte framställa plasma själv i hemmet, iaf inte lagligt.

Vadå inte lagligt, vad skulle vara olagligt med att bygga en själv??

Min fråga: Jag har funnit Usama Bin Laden. Var kan jag gömma honom så inte snuten hittar honom?
118 100´s svar: Överlämna honom dirkekt till polisen så han inte rymmer och försvinner igen. Du kommer bli belönad med ca $250 miljoner av den amerikanska staten. Grattis!

Bad jag inte om ett gömställe :S

Min fråga: Men vill inte överlämna honom. Säg ett gömställe. De e ju min sexpartner.
118 100´s svar: Vill du inte ha enormt mycket pengar så anser vi att Norra Lappland lämpar sig som ett gömställe. Däremot kan du bli hårt straffad för att du undanhåller en brottsling. Men är han så bra i sängen så kanske det är värt det!

Hahaha

Min fråga/ svar på deras svar: Ja. Och nu är du medbrottsling. Du har kommit på gömstället.
118 100´s svar: Då lämnar vi in honom istället och därmed får pengarna :) Upp till dig. Trevlig kväll!

Hmm ja de där va ju roligt. Ville dom inte skriva med mig mer efterssom dom skrev trevlig kväll :S
.

Kommentarer
Postat av: maddis

hahahaha, ni e sjuka :D

2008-06-16 @ 15:28:09
Postat av: -Malin

Mohahahhaha!

2008-06-16 @ 21:36:17
URL: http://maklinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0