Dikt eller nått

KILLEN: Hej

TJEJEN: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!

KILLEN: Vill du att jag ska gå?

TJEJEN: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt.

KILLEN: Älskar du mig?

TJEJEN: Självklart, alla tider på dygnet.

KILLEN: Har du bedragit mig någon gång?

TJEJEN: Nej aldrig! Varför frågar du ens?

KILLEN: Vill du kyssa mig?

TJEJEN: Ja, så fort jag får tillfälle till det.

KILLEN: Skulle du någonsin slå mig?

TJEEN: Är du galen? Du känner väl mig?

KILLEN: Kan jag lita på dig?

TJEJEN: Ja älskling..

KILLEN: Älskling..


Läs texten nerifrån och upp.

Kommentarer
Postat av: -Malin

Haha, ja, hon skäller ut en typ här nu...

2008-06-27 @ 10:24:38
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0