Får nog bli tradition

Då var de 27 nu och lönen på ingång =)
Men sen kom jag på att jag och Madde brukar åka till donken klockan 00:00 när lönen kommer in, inte för att vi inte hade haft råd med det på dan, Men nä ja vet faktiskt inte varför vi gör de..
Men lite spännande är det, för det är allt en hel del folk som kommer då, och det är kul och se folk sitta och vänta i bilarna tills klockan är exakt tolv innan de går in.. haha

Ida har jag varit duktig jag har städat och rensat ut kylen tvättat =)
Har även varit och ridit Charino för första gången, eller nä de va de ju inte riktigt var ju med och red in honom men red ut på honom idag =)
Det var faktiskt jätte roligt en pigger än =)

Nopp nu står Madde i hallen påklädd och väntar..
 
Skriver kanske en rad när ja kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0