Natten och träningsvärk

Då var det dags för att pimpla kaffe igen, ska jobba HELA helgen (skönt att få gjort denna vecka)
Sen e de slappa veckor fram till min semester som är snart =)

Har sån träningsvärk va har glömt av hur tufft det är att rida :P Men snart kommer jag igång igen och magmusklerna och benmusklerna kommer tillbaks.
Men ska inte rida på hela helgen nu, så får vila upp ben och rygg :P

Nu har Angelica å de åkt till Bosnien =( men åker ju ner till de snart..
Och Malin är i lysekil så nu har ja inga och traka hela dagarna =(
Stackars Madde.. hahahaha

Nopp dags att fixa till mig lite

Kommentarer
Postat av: madde

synd att jag ska jobba hela veckan typ =P då får du ta jos istället höhö

2008-06-28 @ 16:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0