Normal

Sitter nu här med en cigg i ena handen (livsglädjen :P) och knappar med den andra på tagentbordet..
Och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så ja kan hänga upp tvätten :@
Och vem faan sätter igång en maskin med tvätt vid halv tolv tiden då, hur kan man vara så jävla korkad..
Och så går ja runt och tror att ja e som de mesta folk :S
Kanske e lite special iallafall ;P

Men iallafall när ja satt på toa förut och läste i dassboken (som jag hoppas alla har något av exemplaret hemma) så hitta ja ngt roligt som ja måste skriva:

Läxa om arbetsmoralen:

En kråka satt i toppen på ett träd, och gjorde inget speciellt.
En liten kanin fick syn på honom och frågade:
"Kan inte jag också få sitta som du, och göra inget speciellt?"
Kråkan svarade: "Visst, varför inte."
Så kaninen satte sig på marken, och gjorde ingenting alls, precis som kråkan.
Plötsligt dök det upp en räv som kastade sig över kaninen och åt upp honom.

Sensmoral: För att kunna sitta och göra ingenting speciellt, måste du sitta i toppen.


Gonatt!

Det bästa med att bo i en liten stad är att när du inte vet vad du gör/gjort så vet någon annan det!

Kommentarer
Postat av: -Malin

Jo, men asså, dev var superäcklig.

Men samtidigt konstig.

Men den e sevärd - enligt mig.

2008-06-13 @ 08:42:22
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: -Malin

Klart jag inte glömt att ringa dig :)

det märkte du väl precis när jag ringde...hahahah!

2008-06-13 @ 22:03:19
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0