Rödklädda

Hela gården är full av rödklädda människor från ale byggen som städar och rensar rabatterna. Och inte nog med det så bankar de och hållt på i över en halvtimma nu. Ett jävla konstant bankande.. (kanske kan rensa upp lite glas från sandlådan?!)

Idag får de bli en slappar da, ska städa och tvätta lite stryka klänningen till begravningen imorgon också det får jag inte glömma..

Har fått låna Malins löshår, är förälskad i det, vad skönt det är att kunna välja mellan långt och kort hår =)
Ska allt köpa mig eget nu ;)

Med löshåret:



Utan:

None

Kan inte sätta på det själv bara =( Blir inte lika bra som när Malin gjorde de, så ska fjäska med henne till Midsommar ;)

Ja just det sen har min andra Malin gjort en blogg, som i och försig lämnar mig nu hela sommaren och åker till Lysekil för att jobba på ngn resturang..
Men Malins äventyr brukar inte bli så långvariga så tror hon kommer hem efter helgen =)

Nä nu ska ja leta upp Angelica som inte svarar hemma, undra va hon har gömmt sig. Men ska allt hitta henne Vill ju ha kaffe nu.. Tack!!

Kommentarer
Postat av: -Malin

Klart jag kan gumman :)

2008-06-17 @ 15:28:59
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0