Trevlig Midsommar alla!

Snart är det midsommar, imon redan vad tiden går fort.
Vad tror ni regn eller sol?

Imon så hade jag tänkt att åka ner och fira midsommar med Jenny och Andreas nere i Halmstad.

Prata precis med Emilia som försökte få med mig ut på krogen idag, faan va gött att ja jobbar.. Hahaha

Åhh vet ni vad jag gjort idag, bakat paj =) (mums)
Det blev blåbär och björnbärs paj. Och annanas och mango paj. Jätte gott!
Fast i och försig så gjorde Madde det mesta, Men ja va med i köket och gjorde lite i allafall ;)

Nä nu ska ja äta min dunder middag som i dag består av nudlar :P

Kommentarer
Postat av: -Malin

Desamma förfan! :)

2008-06-19 @ 22:21:25
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0