stressa av

Jaha, då hade jag lovat mig själv att idag ska jag inte stressa bara ta de lugnt och inte sitta vid datorn. (nu bröt jag det)
Och inte dricka så mkt kaffe heller så har faktiskt bara druckit en kopp (den största muggen jag kunde hitta) men däremot så e ja inne på min tredje kopp te,och snart blir de väl red bull..

Usch vad jobbigt det är att inte kunna sitta still, inte ens se en film/program på tv utan att springa upp tusen gången och göra massor med saker..
Skulle behöva någon som höll fast mig i soffan och tvinga mig se en film utan att resa mig en ända gång..
Inte ens i badet kan jag ligga utan att springa upp och göra massa saker :S
Men men nu får jag välåtergå till att inte göra någonting :S





Kommentarer
Postat av: -Malin

Så lite så.
Men jag skall finslipa lite någondag, är inte riktigt klar... :)

2008-05-20 @ 18:26:07
URL: http://www.malinandrenhogrell.blogg.se
Postat av: Anonym

du glömde att bjuda på kaaaffe, nästa gång så tar jag med eget

2008-05-20 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0