Svårt att bevara hemlighet?!

Jag sitter och pluggar nu egentligen men jag måste få ur mig det här! Vet ni vad jag ska göra idag? Träffa ett tv-företag (vilket är hemligt) som vill göra en realityshow med mig och om mitt liv. Hur fantastiskt är inte det? - blondinbella.

Hmm, undra om ngn någon mer gång kommer lita på henne och våga säga ngt i förtroende till henne?
Hade då inte jag gjort..

En realityshow om henne hahaha, undra vad den kommer handla om.
Hennes Fikapauser, hennes medverkan i MUF (som hon inte har ngn aning om vad de står för) hennes klädinköp (bögiga kalsonger till Nils)  Ja mkt mer en de vet jag inte, Jo hennes hetsiga dagar då hon måste komma på vad hon ska skriva i sin blogg.. Och självklart om krogbesöken, där de nu släpper in minderåriga..
Och hennes diet utan kalorier, har undrat ett tag hur alkohol går ihop med hennes diet? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0