Torka

Här har de verkligen varit ngn sorts torka inte ett ända inlägg på flera dar, usch vad dålig jag är.
Men här kommer ett i allafall, inte för jag har så mkt att skriva just nu..

På valborg blev de furulind och kolla på No Tjafs, förfest med Malin och Madde vårat egna lilla gäng.. Medan resten spelar i FC Ale :S.
Dricker hellre vin och shoppar med M och M än spelar :)

Helgen blir lugn då jag jobbar F,L och Söndag natt, de har jag faktiskt inte gjort ngngång detta året då jag jämt har tagit ledigt.
Men tyckte väl att det var dax för det nu =)

Nopp nu ska jag ta mig ner och handla lite =)

Kommentarer
Postat av: geka

fan vilket tråkigt liv du verkar ha.
jag blir deprimerad av att läsa ditt inlägg.
men har du bara 2 vänner som du vill umgås med eller????? bra att veta tänkte jag..

2008-05-04 @ 11:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0