Planer

Haha mina planer för idag blev inte så bra.. Inget stan, inte träffa Malin..
Men stallet ska ja till...

Har varit och handlat med farmor och mamma, mat alltså..
Och så var vi på tre hästar, köpte ett jätte mysigt skritttäcke till irma i fleece.. Är faktiskt inte rosa om jenny läser detta..
Fast köpte faktiskt en rosa borste :P

Så nu ska ja ta på mig lite och gå ner och möta madde hon ska med till stallet..
Tycker om när hon följer med, är roligt =)
Fast skulle vara ännu roligare ifall hon ville rida lite.. Men till våren så vill hon säkert rida med ut =)

Kommentarer
Postat av: geka

hej kan du inte iallafall skriva att jag var uppe hos dog på kaffe???? eller ingår jag inte bland dina vänner?????

2008-11-29 @ 09:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0