Tack..

Jag kom bara å tänka på de, att folk kanske inte vet hur mkt ja uppskattar all hjälp ja får och omtänksamhet..

Som Madde som allt finns där för mig, om de så bara gäller ett glas vatten..
Alltid ställer hon upp roar mig om ja känner mig nere... (L)

Angelica och Adnan ställer upp så gott de kan och hinner vet ju att de har mkt själva..

Mamma och pappa finns alltid där och hjälper mig med allt =)

Jenny Malin.s Josse och Dea har ja också som ja alltid kan ringa om det är ngt..

Elisabeth och Stigarne som hjälper mig så mkt med hästen det uppskattar ja jätte mkt..

Så tack allihopa för att ni finns här för mig, och ja försöker att alltid finnas till för er också och hjälpa till så gott de går =)

Sen finns de ju massa andra som bara finns där också, ni vet vilka ni är =)


Kommentarer
Postat av: -Malin

Va fint sktivet Maria, speciellt till Madde, hehehe!

2008-10-23 @ 23:03:20
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0