Vilken kroppsdel??

Undra vilken kroppsdel man skulle kunna jämföra mig med...

Kanske lilltån?!  Utan mig så finns det ingen balans, måste styra upp allting..
Eller kanske Tummen?! Utan mig så kan man inte få något riktigt grepp om något...
Nej eller kanske Rövhöllet?! Protesterar jag med att inte fungera så fungerar ingenting till slut...
Eller kanske Näsan?! Om jag inte finns så blir allting mycket jobbigare i tillvaron..
Eller kanske helt enkelt Blindtarmen?! Ingen vet varför ja finns där och behövs gör ja inte heller, jag bara är där..
Nä nu vet jag, jag är helt enkelt Aortan (stora kroppspulsåldern som pumpar runt allt blod)!! Om jag bara helt enkelt bestämmer mig för att inte fungera inte finnas till så
Dör ni era JÄVLAR.....


Kommentarer
Postat av: -

2008-09-11 @ 21:41:49
Postat av: -Malin

Hej!

Nja, vet inte riktigt. Jag jobbar ju... hmmm. Hade helt glömt av deta 20 års jubileum. Vi får se.

Allt bra annars?

Jag jobbade förrut, kunde inte svara.

Skall du dit?

Puss

2008-09-11 @ 21:43:10
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: geka

jag tror att du e blindtarmen, inte för att vara elak men jorden kretsar inte runt dig, men det gör jävligt ont att ta bort dig så jag behåller dug gärna:) kram

2008-09-12 @ 14:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0