Foglossning och kalas

Snart så börjar jobbet igen, ska bli roligt att böra jobba igen lite tråkigt att bara gå hemma nu faktiskt..
Fast ska bara jobba halvtid nu, har fått foglossning på de hela.
Först ligger man och mår illa och spyr i en 15 veckor ungefär (mår fortfarande illa ibland) och sen får man foglossning på de hela.. =S
Och så sitter alla som varit gravida och säger att det är så mysigt att vara det.. Hmm
Men lite mysigt är det allt när det rör sig i magen =)

Så inte mkt har jag gjort den senaste veckan nu mest legat hemma och tagit det lugnt, lite jobbigt att gå när de gör så ont..
Men träffade Dea i fredags, var mysigt har inte träffats på ett tag =)

Och igår hade vi kalas för mig, så nu är ja 22 inte längre 21 =P
Fick OBHnordicas chili kaffebryggare av mamma och pappa och de och farmor =)
Och av Jockes föräldrar fick ja en jätte fin lilla stor skål.
Och av Josefine och Nicklas fick ja jätte söta örhängen =)
Och av Jocke fick ja ett jätte fint silverarmband och en parfyme =)

Nae nu är det dags för Jocke att vakna, men ska inte väcka honom då kanske han blir sur..
Det ska ja låta Sessan göra ;)

Och nu vill jag att Malin ska ta och flytta hem igen, eller iallafall komma ner och hälsa på.
Ville ju haft dig att prata med nu =(

Kommentarer
Postat av: Malin

du får ju i alla fall jobba kusin, jag hade utegångs förbud..

om jag gick ut så fick jag inte gå upp för alla 4 våningar igen :(

2009-08-23 @ 13:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0