Inte mkt skrivande, mkt fundering

De blir inte alls mkt skrivande nu för tiden, men vet än som är lika dålig ;)

Imon börjar jag jobba igen, och då ska jag allt hålla mig frisk nu.. För nu vill jag inte vara sjuk mera =(
Men skönt att börja med att bara jobba två nätter nu när ja inte jobbat på ett tag..

Idag blir de lugnt, eller ska ju till stallet till galningen och rida sen..
Men har kommit på de, tänk om hon varit jätte snäll i de 40-60 min ja ska rida varje dag.
Hade nog inte varit så roligt då, men nu vet man aldrig vad som händer när man sitter på henne, när hon ska försöka kasta av än =)
Men hon lugnar alltid ner sig efter en stund och går jätte snällt och fint..
Så om en månad får hon komma ut till de andra kompisarna i hagen också..
Lite segt är det bara att vi ska ut och klättra ville vetrinären men ja kan ju inte rida ut, vi kommer ju ingenstans..
Kanske behöver byta stall kanske... Men de hade ja helst inte velat ju..
Men men får fundera vidare..

Nä nu ska ja gå ut en promenad med Sessan medans vädret fortfarande är fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0