Lördag

Igår var vi i Ullared, jag mamma tommy sandra och Jocke.
Fick handlat en del,massa fina saker hem och till mig. Och en del till Hästen också =)
Och present till Edin och Madde, och så köpte ja en till sak som ja ska lägga ut på bloggen sen men kan inte göra de nu efterssom ja ska ge bort den =)

Så idag vakna ja sju och kunde inte somna om, men har massa att göra ändå så gör inget..
Ska till angelica om en stund och sen till stallet..
Tänkte släppa ut Irma med de andra idag, kommer väl springa runt som en galning, ska ta lite kort med mina nya kamera ja köpte igår hahaha..

Sen kommer tjejerna så ska vi förfesta lite innan vi åker in till stan... (fira Madde idag ju)

Denna söta kamera köpte jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0