Sängliggande =)

Ligger i sängen och glor lite på tv, medans killarna kollar matchen (sverige-italien).
Inte gjort mkt alls ida (som vanligt kanske :P)
Men allt bakat "lite" marknadsgodis, blev väldigt mkt får väl ge bort lite =)

Kolla lite grann på unga mödrar förut, och en utav de hade fått foglossning också under sin graviditet och folk kom dit och hjälpte henne att städa.
Tänkte på vilken tur ja har som ha Angelica som hjälpt mig med städ och så mkt mer under min graviditet, och orkat lyssna på alla tankar och sånt som ploppar upp i huvet nu. Vet inte vad ja skulle gjort utan dig just nu =)
Så om ja inte visat de tillräckligt hur mkt det betyder så ska du veta att de betyder massor att du finns där och lyssnar och hjälper till med allt =)

Och en liten grej till, haha kanske inte så liten.
Jenny ska tävla hoppning med Irma snart, ska bli jätte kul att se.
Så roligt att de går så bra med Irma nu, varit väldigt jobbigt att inte veta om hon haft ont eller vad de har varit med henne, så ännu en sak som man slipper oroa sig för nu =)


Kommentarer
Postat av: angelica

Tack Maria för dina fina ord:) Men du ska veta att jag vet inte vad jag skulle göra utan din hjälp heller:)))) Synd bara att vi inte hunnit ses så mycket sista veckan... Men snart e jag klar! Haha.

Och snart ska min bebis komma ut yiipiie:))) Min lilla melissa:))))) Älskar dig med

2009-11-21 @ 16:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0