Torsdag redan

Torsdag redan och helg snart, va veckorna springer iväg..

Och om den omtalade svinifluensan då va.
Ja tycker att folk får göra preis som de vill, och tycker att många ska ta den om de nu är i en riskgrupp eller jobbar inom vården m.m.
Men jag vill inte ta den för att ja känner att det är inte testat på gravida ännu och jag vågar inte ta den då.
Och då känns det mkt bättre för mig att inte ta den, och med tanke på att min barnmorska inte kunde svara på mina frågor om biverkningar och vrf inte småbarn får vaccineras men mitt barn får i sig de så gör det att ja känner ännu mer att ja inte vågar just nu.
Så visst ja vet att risken finns att ja kan få den nu, och den risken den tar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0