Hanna Hanna Hanna

Man kan ju inte låta bli och skratta när man läser vad Hanna har kommenterat

Postat av: Hanna

Puuhhh... "Tur"... Jag hade nog inte kunnat komma på TVÅ(!!) namn!! ;) Du vet, jag och namn... jag kan ju knappt några namn överhuvudtaget... Vet inte ens om jag kan ett pojk o flicknamn på alla alfabetets bokstäver... Hahaha... Jag vet att du vet att jag vet att du vet att jag är grym på namn!! =) Hoppas du och bebben mår bra... och så Jocke såklart =P

Alltid ngt som får en att skratta lite vilket humör man än är på.. =)

Och Hanna ja väntar fortfarande på din namnlista så ja vet ja ska döpa den lilla till sen =)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag veeeet att du med spänning väntar på namnlistan! Säg bara hur du vill ha det. Ska det vara ett pojk och ett flicknamn på varje bokstav eller ska jag bara rabbla namn som aldrig förr (i bokstavsordning då såklart... nån ordning får det väl vara..hahaha)?? Du vet ju att redan på halvtrött hjärna kan jag en maaaaaassa namn ;) Både gammelmodiga, nymodiga och framtidsmodiga (= sådana som jag själv har hittat på... finns en hel del...) Svara svara nu så jag inte behöver gå här i ovisshet och undra om det finns chans till att det blir nåt namn som jag tipsat om (troligtvis blir det väl det...) Nää nu är jag så trött så att jag bara babblar.... Anna Bertil Cesar David Egon Frode... GOD NATT!!

2009-09-03 @ 21:59:23
Postat av: Anonym

blir så sur att du lådsas inte veta ngt namn! de e ju helt klart malin om det är en flicka och merlin om de e en kille!!!!

2009-09-15 @ 22:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0