Sönda - Kalas - Bio

Redan sönda, helgen har sprungit iväg ju..

I fredas va ja hos Madde (kolla på när folk blev fulla :P) Kul att träffa folk som ja inte orkat göra på så länge..
Igår så satt vi här, Fidde och Jossan kom bort en stund, och Nils och Ch =)

Ida har dan gått sketa fort också ju, har fått lämnat in min lilla rosa (rosa minilaptop) som är sönder..
Och sen varit och ätit tårta och firat Nicklas (Jockes systers pojkvän)
Och ikväll blir de bio, ska se Flickan som lekte med elden med Jocke Josse och Nils..
Får väl se om den är lika bra som Män som hatar kvinnor..

Och snart så hoppas jag på att ja kan åka och hälsa på min lilla Irma och Jenny så klart.
Och så blir de väl en tripp till södertälje och hälsa på Becca och de små liven där också =)


Kommentarer
Postat av: Becca

Nu är det dags tycker jag..=)

2009-09-21 @ 10:29:52
URL: http://mammabexx.blogg.se/
Postat av: malin

va filmen bra ??

2009-09-22 @ 10:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0