Angelica och Dammsugarn.

Dagen började med en promenad till nödinge med Martina, så ja fick handlat lite mjölk =)
Sen så kom Josse förbi en sväng och drack lite kaffe och tjöta..
Och Liam har varit ute på promenad med Faster ida också..
Så nu väntar ja på att angelica ska komma hit med sin dammsugare, resten kan ja förklara imon orkar inte skriva om de nu. Och de flesta vet redan för den delen hehe..

Och imon ska ja och Martina till nödinge, är ju sån barnkläddag eller va de kallas.
Så hoppas ja kan hitta en skötväska som ja kan ha tills jag får tillbaka min.
Vill ha min NU egentligen, vill inte ha ngn annan. Älskar ja min den e ju så Fin =)
Men men någon ska ja väl säkert hitta som får duga i några dagar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0