LOVE

Sitter nu själv i vardagsrummet med mina vindruvor ;)
Jocke ligger i sängen och mår fortfarande inte jätte bra, så imon ska ja tvinga han till läkarn tror ja..

Men iallafall ida har vi hunnit med en tur till ullared, jag mamma sandra och Liam såklart..
Hittade en hel del roligt och massa nödvändigheter ;P
Sen kom Madde hit en stund nu på kvällen, fun fun.. Massa roligt och berätta hade hon =)

Och på tal om ingenting ja gjorde ju cellprov för ett tag sen när ja va på återbesök på Mvc, så ja och Jocke satt och prata om det igår att ja inte hade fått ngt svar, så antaglien visade det inget..
Men va faan tror ni inte dimper ner i brevinkastet ida då? jo visst svar - Lätta cellförändringar. Kul..
Men de ska tydligen inte vara någon fara iallafall, står det och har mamma sagt. Så är lugn för stunden iallafall..

Men men här är lite av de jag fick köpt idag =)

Jätte söt body och en "dregelscarf" med Mumin..


Två t-shirtar, Den mörka fick han utav mormor...





Denna coola dress fick han också utav mormor =)


En ram till mig och en till Malin fick ja också köpt ;) (försöker bara komma på var den kan hänga?)


Och så hitta ja denna jätte söta ramen också!


De va väl lite utav de ja fick köpt =)



Kommentarer
Postat av: -Malin

Va fint!



Vad är de med Jocke?

Jag hoppas inte han smittas med massa baskilusker så vi kan ses imån?

2010-04-21 @ 09:13:43
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gekååås :D Jag måste ju åka dit ihelgen om jag inte kommer dit tidigare ;) Shoppingsugen :D

2010-04-21 @ 11:14:54
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Andréa

ååååh va fiin den ramen var med love och bilderna på er, jättefint :)

2010-04-23 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0