Nalle puh =)

Äntligen sitta ner en liten stund, varit en fullspäckad dag (som vanligt) Men imon tänker ja bara ligga hemma och inte göra någonting alls, bara de som faller mig in =)

Varit i nödinge med Martina ida, de hade ju sån klädbytardag eller va de kallas på gymnastiet.
Så fick köpt en ny skötväska som ja ska ha tills ja får till baka min, inte så rolig va den men den får duga.
Och så fick ja köpt lite mer roliga saker, ett nytt gym till honom jätte smidigt var som en väska som man fäller upp, så den kan ja ha med mig om ja ska iväg hehe..
Och en lekmatta med Nalle puh, en sackosäck med nallepuh och tre tröjor och ett par byxor. Och gosedjur me också ju :P
Och allt de gick på bara 300 kr. Så billigt var det allt. Så de här kommer vi att gå på igen bestämde vi =)

Men nu inväntar vi Malin och Ch som ska komma så får vi i oss lite mat, färsk potatis och kött blir de för våran del =)

Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Fanns det mycket där till större barn också? Jag är lite sugen på nåt sånt jag med, fast jag har fått för mig att det bara finns till bebisar...



2010-04-18 @ 22:54:08
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0