Prinsen

Redan sönda, denna helgen har gått så fort..
Men Jocke är ledig imon också, så lite längre blir våran "helg"..
Igår va vi på kalas hos Jockes kusin Linda, åkte hem vid halv tio.
Hyrde film och så på vägen hem, men somna typ med en gång när vi kom hem så blev inget med att se. (får väl  göra ett försök ida istället)
Varit ute en sväng ida, va hos Jockes föräldrar och satt ute i solen, så skönt när våren äntligen är här =)
Nu längtar ja tills vi ska åka till Öland, två hela veckor blir de denna sommarn, ska bli så roligt och att ha min fina lilla Liam med också och busa med =)

Så om en stund så ska vi antaglien åka till nordhaga parken i alingsås, så Sessan får kolla på djuren hehe..

Men nu ligger Lilleman och sover och Jocke kollar på IFK matchen..

Lite kort sen idag..

Min fina pojk fick sitta i bärselen till Js föräldrar (lite sleten jag ja)


Liam testar Jockes stol som han hade när han var liten =)



Förebered för matchen men somnade som sagt väldigt snabbt :P
Sötare pojk får man nog leta efter min fina fina prins..

Kommentarer
Postat av: -Malin

Åhh så söööt!

2010-04-11 @ 16:18:04
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Sarah

Söt Liam är i sin Ifk dress ;) Det ska börjas i tid ser jag ^^

2010-04-11 @ 16:39:41
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Oj då... Hur gick det för Rögle idag? Mohahaha...

2010-04-11 @ 21:42:17
Postat av: Sarah

Knepigt. Nerv i kläm.. ? Hmm. Hur länge kände hon av det då?

2010-04-12 @ 21:43:21
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Lena Hallström

Världens finaste IFK-are tycker världens bästa farmor

2010-04-17 @ 18:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0