Vilken dag...

Liams feber har gått ner nu och han mår bra, lite påtagen är han ju så klart men annars så är de bra..

Vi började dagen med att åka till ullared jag madde frida anne och Hanna för att köpa massa bebissaker till Jenny.
För babyshower skulle hon ju också få ha =)
Och så glad och överraskad hon blev, jätte kul =)
Den människan förtjänar allt hon vill ha, för mer genom snäll och underbar männsika är nog svårt att hitta =)
Och hela den familjen är de, de har alltid varit som en familj för mig också och ja svårt att förklara..
Så nu hoppas jag att Malin kan ta och flytta ner, vill/behöver ju ha henne här också ju =(

Så nu sitter jag i soffan och är alldeles gråtfärdig för jag är så trött, blev ju inte många timmar sömn inatt och en dag som denna på de så är de inte så konstigt. Men de var det värt =)

Så nu längtar ja tills nästa helg istället då mer roligt ska hända =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det hade ju skönt om Bullen tittade fram snart ;) Men jag vågar inte hoppas för mycket. För då får jag väl vänta ända ut i Juni ;)

2010-04-25 @ 19:31:44
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0