Forgot

Glömde skriva om igår (nä de gjorde ja inte men malin tvingar mig)

Började dagen med att gå ut och gå en bit  med Liam och Martina och sin lilla Novalee.
Sen gick vi hem till mig en sväng och tjöta lite, trevligt trevligt =)

Sen Josefine och hjälpte mig med Lilleman lite så att ja fick städat =)
(Han var på sånt humör igår så han ville bara ligga iknät, men ida sover han själv =) ) 

Sen kom Malin förbi och skulle bara stanna en stund men Ch kom upp efter jobbet, så bestämde oss för att möta upp J i Älvängen och äta pizza =)

Sen när vi kom hem så målade vi lite på vaggan innan vi satte på en film..
Blev 2012 =)
Var bra var den, förutom att de mesta såg så overkligt ut. Men själva handlingen var bra :P
Så nu ska ja börja snickra ihop min egna lilla Ark till 2012 sådeså..
Ngn som vill hjälpa till, annars får ni faan inte åka med ;)

Och hittade detta på en sida och de hade ja velat ha till Lilleman, tänk va skönt han hade kunnat sova själv då =) 

Och föresten så har vi valt gudföräldrar nu, eller de hade vi gjort för ett bra tag sen bara de att J va så seg på att berätta de så kunde inte skriva ut de här för då hade Malin skvallrat ;)
Men det blir Angelica och Christian =)

Kommentarer
Postat av: Malin & Oliver

Svar; haha, hon kommer ALDRIG att mogna. hon kan inte ens ta hand om sig själv än för fan och hon är 22 år gammal liksom.. nej.. världen hade varit bättre utan såna som hon..

2010-02-19 @ 17:30:01
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Malin & Oliver

Svar; Tråkigt... frågan är bara vad han ser hos henne? jag fattar inte hur man ens vill vara tillsammans med henne? Kims andra kompisar tycker tydligen inte riktigt om henne heller har jag hört...

2010-02-19 @ 18:49:14
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaaa jag är överlycklig att du/ni valde mig;)))<3

2010-02-19 @ 22:37:50
Postat av: -Malin

Tack snälla! Sötnöt!

2010-02-20 @ 16:07:02
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0