Ny upptäckt ;)

Sitter med lilleman i knät, varit lite gnällig men med mammas vackra stämma så blir han lugn haha
Beror på låtvalet, riktig musik smak har lilleman haha, favoritet: i wish i was a punkrocker och jo-anna says hahaha.
Så nu vet du vad du ska sjunga för han när du passar han MADDE inget annat funkar haha..

Igår va madde här, gjorde varsin tårta gjorde vi =) höhö
Va faktiskt jätte roligt ;)
Så mkt mer än de gjorde ja inte igår..

Och ida har ja inte gjort ngt alls förutom sjungt för lilleman haha...
Eller a mamma och mina syskon var här en stund förut =)
Så när Jocke kommer hem måste vi åka å köpa en ny vattenkokare, den vi har har då gjort sitt, jävla skitsak :@

Så här blev min tårta iallafall =)


Kommentarer
Postat av: madde

glöm att Liam ska få lyssna på sån skit musik när han är med mig blir det andra bullar serru ;D

och ville du inte lägga ut min "fina" tårta med ? haha

2010-02-11 @ 18:40:08
Postat av: Tant Hanna

Jag vet en låt som Liam kommer att älska... Ni kan nog lista ut vilken det är =P Jag undrar också varför inte Maddes tårta är med på bild?? Hahaha... Gör du det för att skona oss eller? ;-)

2010-02-11 @ 19:10:33
Postat av: madde

hanna!! jag kommer se till att vara hos familjen Olsson/Hallström när du är där och rädda Liam från din usla låt :)



Grisen på tårtan förstörde allt ;D höhö

2010-02-11 @ 23:06:33
Postat av: Sarah

Oj vilken fin tårta :D

2010-02-12 @ 00:57:43
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Hahahanna

Men Madde! Du vet ju inte ens vilken låt det är ;-) Men refrängen börjar med "Vi är störst...." Liam får välja om han vill höra den på CD eller med LIVE skönsång från min sida... I NYKTERT TILLSTÅND!! Hahaha... Men vilka fina tårtor! När ska DU MADDE bjuda mig på tårta! Du missade ju faktiskt min namnsdag 5 Januari ;-) Nu ger jag dig en chans att åtgärda denna lilla miss. Liam vill nog också komma! Och Maria. Eller ska det vara FF? HAHAHA... Grisen var pricken över I:et tycker jag....

2010-02-12 @ 11:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0