Så underbart!

Liam sover midda med sin pappa och ja har precis haft ett långt välbehövt samtal med Madde ;)
Har inte orkat skriva på några dagar som ni märkt ;P

Ifredas var vi i Danmark, jätte mysigt.
Och Liam var så dukig - glad och busig hela resan och sov när han skulle =)
Fast han är alltid duktig, inte ofta han är ledsen inte.. Så lätt att ta med honom var man än ska.
Våran fina fina prins somvi älskar så otroligt mycket =)
Helgen har varit lugn, eller rätt så iallafall..

Och i söndags var min första mors dag, Liam och Jocke kom in med paket och kaffe till sängen på morgonen (fick sovmorgon också)
En sån där liten söt grill fick ja som man kan ta med sig överallt, så den fick vi testat igår.
Grillade med Martina, Josse och Madde på gården, jätte mysigt allt =)

Ida har vi hunnit med en promenad till nödinge jag och Martina med de små fina.
Hann träffa Angelica en stund också och ta en kopp kaffe ute i solen, eller skuggan för våran del efterssom Liam och Novalee var med, men lika skönt det =)

Så nu sitter jag i soffan och väntar på att få lite ork att ta tvätten och slänga in en ny maskin, sen en promenad med Sessan, Jocke och Liam när de vaknat igen..

Lite kort från det senaste <3

Liam på danmarksbåten, jätte roligt att leka med en godis i papper som låter <3


Jocke och Liam i Danmark..


Till och med denna här har hunnit vara på besök ;)








Titta jag kan själv <3











Kommentarer
Postat av: Martina

Men människa! vad är det för HEMSK bild du lagt upp på mig xD

2010-06-01 @ 22:27:59
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0