Underbara <3

Vilken dag ida, helt underbar!
Har hunnit träffa både Madde, Josse och Martina <3
Madde och Josse har varit här med mig och Liam nästan hela dagen ida, så roligt att se de busa och mysa med min underbara pojk <3
Har fått rensat ut massa lådar och skåp idag också, riktigt städhumör har jag haft ida (Josse som smittar av sig)
Så nu blir det soffan och lite tv innan sängen =)

Kolla vad denna underbara person hjälpt mig med idag (medans Madde värmt soffan ;) )




Kan bli alldeles tårögd ;) när ja tänker på vilka underbara vänner jag har som alltid finns där och ställer upp för än om man behöver hjälp, låna ngt eller bara ta er tid att komma och umgås ibland...
Ni förgyller mina dagar <3
Och självklart menar jag inte bara de som varit här idag utan er andra också, men antar jag inte behöver skriva några namn för ni vet ju vilka ni är ;)

Kommentarer
Postat av: Madde & Josse

Fina du!

2010-06-20 @ 23:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0