Knallrosa klänning

Har inte hunnit blogga ngt alls i helgen, fullt upp =P

I lördas så lurade vi iväg Malin till Allum, eller lura och lura hon fråga om ja ville åka med. Så det var ju toppen efterssom ja ändå skulle lura iväg henne..
Så vi hade alltså en baby shower till henne då, och så glad hon blev, tror ja iallafall hehe :P
Så hela lördan tillbringa ja med Malin..
Och sen i söndas så hade vi söta lilla Edin, men han börjar bli så stor ju =( hehe men lika söt ändå.
Så han var med oss hos Malin, där var också Emi och Martin. Så vi åt lite och sen tog vi en promenad ja malin, emi och edin. Och Liam såklart också..
Sen kolla vi på ngn film, som då inte var rolig något med får hette den :S
Men slutade iochförsig med att ja Malin och Emi låg i deras säng istället för se på den där :P

Och ida så hade ja fått mess från Malin som undra om ja ville med till backa plan, de va ja inte sen på.
Måste ju hitta ngt till dopet och ha på mig, men hitta inget (angelica kan inte du ha en knallrosa klänning så syns inte ja :P )
Men fick köpt ett linne och en tunika/klänning.
Och när Malin hämta mig så hade de satt in deras bas till bilbarnstolen så efter testat den med min stol så blev ja väldigt sugen på en sådan, så en sån står nu här i en låda =)


Så nu väntar ja på att Jocke ska komma och hämta mig efter jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0