Min lilla skit, de finaste ja har =)

Har kommit på att ja har nog en väldigt snäll bebis, och det är ja så tacksam för.
Han skriker bara nära han är hungrig eller är trött,och så har de varit sen han föddes.
Han sover bra på nätterna, somna vid 8-9 och vaknar oftast vid 2 för att äta ibland senare, och sen brukar han vakna vid 7-8 på morgonen för att äta igen, ibland vill han gå upp då och ibland somnar han om.. =)
Så min lilla prins är så snäll, och ja hoppas att Malin också får en sån snäll liten skit =)
Och snart e de dags för henne att kläma ut den lille.
Och är fakstiskt jätte avundsjuk på henne som ska föda, vill också göra de igen ju =(
Hehe men om några år så, då vill ja ha en liten till, när min prins kan klara sig lite själv =)

Ida kommer nog Hanna hit och hälsar på (100spänn på att hon har hv tröjan på sig)
Tänkte skicka iväg ett mess till Malin och se om hon och Ch vill komma förbi en stund efter föräldragruppen också.
Så Liam får träffa sin gudfar lite och sin "moster" höhö


Kommentarer
Postat av: madde

lilla sötnos, han är för go :)

2010-03-05 @ 11:39:36
Postat av: -Malin

så söt är han, dock gillar han inte min mage... klart hanna har hv tröjan på sig. haha!

2010-03-05 @ 15:34:06
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis till vinsten! Hoppas du terrar Madde nu lika mycket som du terrade mig!!! ;-)

2010-03-06 @ 19:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0