Mössan i vaggan!

Kom på nu ikväll att det redan är Onsdag, alltså torsdag imon och sen är det helg igen =)

Lilleman va lite gnällig nu ikväll och ville inte alls somna, så satte på han mössan och la han i hans vagga och vaggade han och då minsan så somna han snabbt =)

Och så här såg min lilla knäppis ut när han sov så gott hehe =)


Angelica har varit här en stund, och sen har ja kollat på Greys så klart.
Så snart är det nog dags för sängen tror jag..  (Hanna jag menar att ja ska sova om du på ngt sätt missuppfattade det jag skrev)

Imon blir ännu en späckad dag hehe, Malin och Sarah kommer hit på morgonen/förmiddan.
Sen ska ja träffa Maddoe tror ja me, och sen hade ja velat sola också, men får väl se på de..
Men men tycker om att ha saker att göra =)

Kommentarer
Postat av: madde

va söööt han är!! lilla goding :)

2010-03-17 @ 22:38:50
Postat av: -Malin

Va fiffigt!

Man får ha sina knep :)



Ja vi kommer snaaaart...

Skall bara vaknta till lite.



Är du säker på att du inte fått det, de låt i en liten tidning typ...

Kankse har rensat de som reklam?

2010-03-18 @ 09:01:27
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Hahahanna

Så som du skriver om mig inom parentes kan ju folk få för sig att jag har sjukt livlig fantasi ;-) Lilleman ser ut att ha det gött! Så mössan var alltså knepet... Där ser man! Ha en kanondag! Och glöm inte att simma lugnt =P

2010-03-18 @ 09:11:54
Postat av: Malin

Det brukar fungera väldigt bra..

harry hade alttid något över huvudet, filt eller mössa.. mins ja inte helt fel så var din pappa likadan..Fråga farmor

2010-03-18 @ 12:04:38
Postat av: Sarah

Hur blev det med dina planer idag ;) Tror inte att du hann att sola iallafall din stackare ;)

2010-03-18 @ 19:22:05
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0