Promenadmani och bilder på min Prins!

Får väl skriva lite nu då, för Malins skull ;)

Började dagn med att sitta instängd inne i vårat sovrum med Sessan och Liam efterssom de va här och greja så att vi får fiber.
Var inte jätte kul, men skönt att ha fiber. Så här ska det gå undan sen =)
Sen tog ja och Martina en promenad till nödinge, var tvungen och handla lite och så mötte ja upp Emi också =)
Sen på vägen hem så tog vi en liten paus hos Malin och hälsa på, så hon fick matat och bytt blöja och myst lite med Liam innan vi gick vidare =)
Sen har ja inte hunnit göra ngt mera ida, bara varit hemma och tagit det lugnt..

Och imon hoppas ja på sol, sol, sol..
Vill ju att de ska vara fint väder när ja är ute och går,och  ja jag tror ja har fått lite dille på att vara ute och promenera.
De e de första ja tänker när ja vaknar att nu ska ja snart ut en sväng, och de sista ja tänker är vart ska j gå imorgon då?!
Så imon blir de iallafall en promenad till tempo på morgonen, måste posta ett brev ja glömt =)

Och på lörda då e de ju melodifestival final, spännande spännande. Får väl se hur de går..
Och kvällen ska tillbringas med Malin och Ch =)
Och pizza hoppas ja att vi bestämmer att vi ska äta hehe =)

Nä nu ska ja allt hoppa i sängen (och nej Hanna inte ordagrant, ska gå och LÄGGA mig)

Kolla lite bilder på min fina prins på Malins blogg =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! You know me ;-) Hoppa i sängen... Men jag tycker att vi får fila lite mer på våran "vuxenbarnvagn"-idé

Våren är ju på G och då gäller det att vara först med det senaste!

2010-03-11 @ 08:47:59
Postat av: -Malin

Bra att du tänker på mig :)

2010-03-11 @ 14:19:58
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0