Äntligen!!

Äntligen är det helg =)

Igår hann jag göra en del, va i Nödinge på morgonen och träffa Angelica och Johanna.
Sen en fika med Josse och Madde på Josses gård..
Sen hem och laga mat och äta lite snabbt för att sen åka till Angelica igen, Adnan skulle klippa min pappa..
Edin bestämde sig för att följa med mig hem och sova hos oss =)
Men vid tio då skulle han minsan hem inte stanna kvar här, han som aldrig har haft några problem med att sova hos oss.. Men tydligen så hade han massa feber och mått jätte dåligt inatt. Så får hoppas att de va därför han ville åka hem, så får försöka ngnannan gång istället =)
Madde var här igår kväll också, skulle baka men de vill ja inte prata om ;)
Kolla på film "the girl next door", har sett den än gång innan och förstår inte vrf ja skulle se den än gång till.
De e nog den vidrigaste filmen jag någonsin sätt, och att den är verklighetsbaserad gör inte saken bättre :@

Chico försöker få bort Liam från filten ;P


Finast i världen <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy f-n alltså! Du skulle hört hur Madde totaldissade mig när jag avslöjade pysslet... Och jag som var sååå tänd på det. Det var ju såklart PÄRLPLATTA jag föreslog... Men näääää nää. Inte fint nog för HMS Madeleine ;) Kan jag få be om din åsikt Maria??

2010-05-07 @ 21:36:32
Postat av: emma

vad har ni hittat på för skoj idag:)?

själv så fick Benjamin en hoppgunga som står på marken:)

2010-05-10 @ 20:58:03
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0