Liam kan själv..

Känns som ja varit vaken jätte länge, men klockan är bara tio och gick upp vid 8 så bara två timmar har ja varit uppe ju.
Men fått gjort en del ändå, tvättat lite plockat undan och gjort morotspure till Liam..
De går bättre och bättre med Liams smakportioner nu, visst kommer de ut lite grann när han äter men de e ju för att han inte riktigt vet hur man äter ännu, har ju sugreflexen bara..
Och så har han kommit på att han gärna vill hjälpa till och ska ta skeden ifrån mig och äta själv. Min lilla skrutt börjar bli stor =)
Måste ju säga att det är så roligt nu när han är så med och pratar och skrattar och vill busa, annat än när han bara sov typ hela dagarna, men de hade ju självklart sin charm med..

Idag vet ja inte riktigt vad ja ska göra, tror Jocke skulle kolla på matchen ikväll.. Så funderar på att bjuda in mig själv hos Maddis =)






Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör du så :) eller om jag kommer hem till dig ring mig sen..

2010-05-13 @ 11:14:39
Postat av: Sarah

Duktig pojk :)

2010-05-13 @ 11:28:07
URL: http://gravidasarah.blogg.se/
Postat av: Malin & Oliver

... om du inte vill att det ska bli så kladdigt så ge honom en annan sked att leka med samtidigt :)

2010-05-13 @ 18:49:23
URL: http://malinhellnerottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0