Min dag igår!

Igår börja dagen med att gå till björkliden för att möta Angelica som jobba, sen åkte vi till nödinge..
Va tvungen att handla lite =) Och sen hem till henne, så fick ja träffa hennes busungar också var ett tag sen nu..
Och Edin skulle hålla i Liam och älska honom sa han att han gjorde också ngra gånger.. Sötunge..
Dino tycker inte det är lika kul med Liam inte med mig heller för den delen, men när Jocke kom blev han jätte glad.. Skitunge de e ju mig han alltid tyckt om så mkt ju =( Får ta en dag med honom och hitta på ngt bara jag och han =)

Sen hem och laga mat och städa undan lite, och sen kom Maddis och så såg vi på "butterfly effect" sett den innan men kom inte ihåg så mkt. Men bra är den =)

Åh ida är de redan torsdag, och imon freda sen är Jocke ledig =) Måndagen också såklart ;)
Så får väl se vad vi hittar på ihelgen, tror Edin ska sova här ngn natt iallafall, han ville sova brevid Liam =)

Nopp nu ska ja göra oss iordning så vi kan gå ut i de fina vädret =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Sol i Nol ;)

2010-05-06 @ 12:14:04
URL: http://gravidasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0