Våran mysiga dag!

Vi (jag och Liam) har haft en jätte mysig dag med Martina och Novalee, började med att åka bort till Jockes jobb för att ta våran bil (så vi kunde få plats med båda våra vagnar).
Sen bar det av till backaplan, där gick vi runt i några timmar och kolla massor med affär och åt lite lunch på paprika.
Sen fortsatte vi till Ikea för att köpa ramar till mina förstoringar jag beställt, så nu hänger de på vägen jätte fint
Fick köpt lite kläder till Liam och lite andra saker, även en mugghållare tillvagen fick både jag och Martina köpt, behövde vi allt efterssom vi brukar vara ute några timmar varje dag. Så skönt att ha vattenflaska nära =)
Var även och köpte ett parasol till Liams vagn som jag lagt undan som är i samma färg som vagnen.
Väldigt bra nu när solen börjar komma fram, och de berättade även för mig inne i barnaffären att man inte skulle ha suffleten uppe när solen ligger på, om man inte har en sån luft grej som man kan knäppa upp bak på suffleten (vid bebisens huvud) har ju jag iofs, men skönt med ett parasoll när solen skiner rakt ini vagnen..

Lite av dagens köp till Liam...

'

Shortsen hade ja beställt från HM och kom ida..


Dessa shortsen är också beställda och kom ida, så var ju tvungen att matcha med en solhatt när ja såg den ;)


Och dessa söta skor, är också beställda..


Och denna söta fick Liam från faster idag..



Nä de får bli allt för ida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0