Skottlosning och Jessica Andersson!

Japp efter en tur i Partille (Allum) så kika ja å M in på Donken för att ta oss lite mat (ja skit mat en dag till) och vem sitter där, jo om inte Jessica från Fame (kör volkswagen och röker)
Sen kom M´s pappa och hämtade henne och jag började promenera hemåt.
När ja går förbi gymnasiet (inne i min egna värld) så kommer J`s mamma fram till mig och säger här kan du inte gå de e ju skottlosning :S
Ja kollar mig omkring och ser alla poliser och insatstyrkan, japp då är de en kille som skjutit ut genom fönstret.
Och med majoriteten av de som bor här så kan man ju räkna ut va de va för någon.

Så ännu en sak på min lista som jag vill ha: En hjälm så ja kan gå ut utan att riskera att dö av ett skott i huvudet.

 
image60
                 






image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0