Bonniers

Bonniers ringde mig för ja hade premunerat på en tidning där förut..

Bonniers: Hej jag ringer för jag har ett jätte bra erbjudande till dig, det är helt gratis..

Jag:
Okej..

Bonniers: Ja du får ett Japanskt grillsätt helt utan extra kostnad värde av 450 kroner och två nummer av antingen illustrerad vetenskap eller I form..

Jag: Okej...

Bonniers:
Det ända du behöver betala för det är för nummrerna av tidningarna..

Jag:
Men då är det ju inte gratis?!

Bonniers: Jo jo, det ända du betalar för är tidningarna..

Jag: Men då är det inte gratis, och jag är inte intresserad av någon av de tidningarna..

Bonniers: Men du får ett jätte fint Japanskt grillsätt.

Jag: Men ja behöver inget japanskt grillsätt..

Bonniers:
Men de är ju jätte bra nu när sommaren är här, när det är grillning..

Jag:
Hmm jo fast vilken sommar? och ja behöver inte de..

Bonniers: Men de e jätte bra när du grillar..

Jag: Men jag har ingen grill..

Bonniers: Öhh hmm okej, då får jag ringa och störa ngn annan då...

Jag: De får du nog göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0