Liseberg =)

Kom precis hem från Liseberg..
Faan va kul de va =) Hotade väl Hanna några gånger när vi åkte äkliga saker men faan va kul..
Och gasten går ja aldrig mer igen usch usch, släppte taget om Dea hela tiden och vägra gå nästan före de äkliga människorna gick :P Nä den va inte rolig..

Robban, får väl skriva att han slog den i topp :P



Hanna =)



Madde =)



Jag =)



Robban



Sedan var vi tvungna att åka med i sagoslotten för att Hanna ville se sin stämpel =)



Nä nu ska vi se skräkfilmen vi hyrt (passande efter gasten) Och vila stämbanden..

Kommentarer
Postat av: -Malin

Hej! Jo de e bra.

Jobbar som en värsting bara :)

Men det är väl så det skall vara.



Kommer ni nästa onsdag?

Jag bjuder på någon slags mat/tilltugg och så tar ni med er lite dricka till er(om ni vill ha alkohol)



Kram

2008-07-31 @ 08:59:53
URL: http://malinandrenhogrell.blogg.se/
Postat av: Hanna - Långe-farbrorn-mästaren

Hahaha.... när jag fortfarande hade byxor som täckte min vänstra skinka =P

2008-08-04 @ 10:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0