Svettig - sängen andra världskriget

Vaknade genomsvett i min säng som ser ut som andra världskriget har pågått där, Håret står åt alla håll..
Somnade med huvudet nere i fotändan, med kläder på mig och mössa.
Så får nog hoppa in i duschen en gång till innan ja ska på mötet idag..

Läste i Hem Och Hyra eller vad den heter tidningen..
Där stod det iallafall att de börjat förbjuda "kamphundar" i vissa lägenhetshus..
Och att de fortsätter, värst va de i stockholm och Göteborg..
Så snart är de väl min tur.. Men min lilla gris som är så snäll..
Finns inte nån här som är rädd för henne och hon är en av de som är lugnast..
Kolla på tanten och hennes golvmopp som skäller åt allt och alla, medans grisen min bara går förbi och viftar på svansen..
Vem borde vräkas??

Men iallafall, efter mötet blir de stallet snabbt och sen hem, och ja.. Hmm vet inte riktigt än va ja ska göra men vara med Madde och hennes bröder iallafall... Och om ja inte jobbar imon på morgonen och mina nätter istället..
Så vill ja nog hitta på ngt mer..
Men får nog se..

Nopp nu ska ja ringa Josse och gå ut å gå en sväng med Leo och Sessan..
Sen ska Sessan väcka Madde sa hon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0