<3

Har inte kännt mig på topp de sista dagarna som varit.
Och igår så prata jag med Jocke och så sa jag att ja hade velat ha Malin här hos mig nu.
Och vem hämta ja inte på landvetter idag om jo inte Malin, som ni kanske såg i inlägget under =)
Så skönt att ha henne här, går inte att beskriva hur glad jag är över att ha min Malin hemma under några dagar.
Kan lova att det är ngt ja verkligen behöver nu..

Min finaste prins så fin när vi skulle åka. (med skorna som han fått av sina gudföräldrar)


Mamma med världens finaste pojke <3




Kommentarer
Postat av: Martina

Nej på ett sätt ville jag flytta på henne men på ett sätt inte :( ja de börjar bli riktigt stora nu..

Åh jag vill med ha sån fin bild som ni har fast på mig och Novalee då ^^ på sista bilden så är han inte så jätte lik dig längre

2010-04-28 @ 23:40:11
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: Madde

Fina ni är. På sista kortet är liam faktiskt mer lik jocke tycker jag :-)

2010-04-29 @ 23:36:19
Postat av: Erika - 19år - Miliam & Miltons mamma<3

Fina bilder =)

2010-05-05 @ 19:43:37
URL: http://eriikabjoorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0