Äntligen =)

Äntligen har vi fått internet, de va på tiden =)

Igår var vi på liseberg med min mamma och pappa, och även Jockes föräldrar och Josefine (lurade upp jocke i kanonen) gick runt och kollade och spelade lite, Liam vann massa gosedjur så han var nöjd hela kvällen ;)
Han fick även kaninresan, och oj så intressant det va hehe. (kan inte lägga upp bilder från kameran just nu ngt fel)

Ida har vi hunnit med ett besök hos Sarah jag Liam och Thilda. (beccas bebis)
Och sen ikväll sak vi till mina föräldrar och äta middag, tror även ja ska träffa Malin också =)

Becca har flyttat in här för ett tag, men de vet väl de flesta redan..
Så Liam har fullt upp med två små tjejer just nu ;)
Och nu undrar ni säkert vrf hon har gjort det, men det är ingenting som ni har med att göra om hon bor här. Det är inte eran sak att prata om så släpp det..

Nopp nu ska jag kolla lite tv innan lilleman vaknar till liv igen =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-11 @ 11:52:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0